sobota 20. dubna 2013

oui, šéfe, ale dneska se vařit nebude

Nejen láskou a chlebem je člověk živ, ale i zábava má své nezastupitelné místo v lidském bytí. A proto jsme si zašli do kina na francouzskou kulinářskou komedii, která si, kromě jiného, dělá tak trochu legraci i z molekulární kuchyně.


Nějak moc nechápu v čem tkví půvab molekulární gastronomie , ale barevné sulcovité útvary, které bývají často zdobeny kopečky pěny, na talíři nemusím. Ostatně se zdobením jídel pěnou jsem se už párkrát setkala a spíš mi to zvedá žaludek, než aby se mi ladily chuťové buňky.
Mám podezření, že zakladatelé této gastronomie zhlédli seriál Návštěvníci, který je inspiroval k objevení skutečných amarounů, respektive molekulární gastronomie.

8 komentářů:

  1. Dittko ,to víš,že nám to čajzli ,tak jak si myslím že okopírovali naši cestu do Pravěku a udělali z toho ten brontosauří park, už nevím jak se to jmenuje! Žan Reno je zárukou dobré Francouzké zábavy,my nemáme kino tak musím chvíli počkat,ale viděla bych to ráda,bude to chlama!Dnes už mě bylo dost,pa měj se hezky!Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dajo, až budeš mít příležitost, určitě na to zajdi.

      Vymazat
  2. ...naprosto souhlasím, Dittu! Tento směr gastronomie není nic pro mě!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helčo, docela mě udivilo, kolik toho je na internetu k vidění a jak se to tam i vychvaluje. Na druhou stranu: Proti gustu žádný dišputát.

      Vymazat
  3. Tak tenhle film mi u nás v kině utek, ale snad ho někdy zhlédnu - Reno je můj oblíbenec, je prostě sympaťák!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film je celkem "čerstvý", určitě o něj ještě někde zakopneš.

      Vymazat
    2. Už se stalo - na chřestových slavnostech v Ivančicích, byla jsem v tom kině s manželem sama, ale film je to super!!!

      Vymazat
    3. No vida! Tak to netrvalo ani tak moc dlouho, než jsi na film narazila. V tom kině vás aspoň nikdo nerušil :-)

      Vymazat